Przyjazne zwroty
Wiemy, że zakupy w sklepie online to nie to samo co możliwość dokładnego oglądania i dotknięcia wymarzonego dodatku do Twojego domu. Dlatego mamy przyjazne zwroty.
30 dni na zwrot produktu
Przyłóż dywan albo poduszkę i zobacz czy o to Ci chodziło. Czy pasuje do wnętrza tak jak sobie wyobraziłeś/aś. A może kupujesz dywanik łazienkowy lub koszyk na prezent? Zamów je wcześniej, poczekaj aż nadejdzie dzień świętowania urodzin albo rocznicy. Nie musisz się spieszyć. Masz aż 30 dni na zwrot.
Co zrobić aby zwrócić produkt
Jeśli się okaże, że z jakichś względów, nieważne jakich, musisz zwrócić produkt. Po prostu odeślij go nam. Wyślij też wiadomość na adres kontakt@zielonapoduszka.pl lub użyj formularza kontaktowego. Napisz tylko, że zwracasz produkt, podaj swoje dane (imię nazwisko), numer zamówienia i numer konta bankowego na który zwrócimy pieniądze. To wszystko.
Zwracany produkt odeślij na adres:
Zielona Poduszka
Ewa Kulik eQulik,
Krzeczyn 28K,
56-400 Oleśnica.
Kiedy otrzymasz zwrot pieniędzy
Ty masz czas na zastanowienie ale my działamy ekspresowo. Przelew na Twoje konto wykonamy najpóźniej w ciągu 3 dni od odebrania przez nas przesyłki.
Kiedy nie można zwrócić zamówienia złożonego przez internet
Większość produktów w naszym sklepie, mimo że są realizowane na zamówienie zgodnie z Twoimi dokładnymi wytycznymi możesz zwrócić.
Wyjątkiem są produkty z kategorii Rolety rzymskie oraz kosze do przechowywania. One nie podlegają zwrotowi. Każdorazowo na karcie produktu informujemy o tym czy ten konkretny produkt można zwrócić w ciągu 30 dni, czy też prawo odstąpienia od umowy nie obowiązuje.
Wyjątek od przyjętej przez nas zasady wynika z tego, że produktom na zamówienie, które możesz zwrócić jesteśmy w stanie dać drugie życie. Są przeznaczane na próbki, na wykonywanie modelów testowych, prototypów. Natomiast w przypadku rolet rzymskich i koszy nie mamy już takiej możliwości. Zbyt mocno ingerujemy w materiał, z którego produkujemy rolety i kosze aby nadawały się do powtórnej obróbki.
Idea zero waste to nie tylko puste słowa to nasza misja.
Pamiętaj o bezpłatnych próbkach
Aby uchronić Cię przed nietrafionym kolorem albo rodzajem materiału oraz ewentualnym dyskomfortem związanym z odsyłaniem produktu, zamów bezpłatne próbki tkanin albo materiałów z których wykonujemy nasze produkty. Za próbki nie płacisz, za przesyłkę również nie płacisz.
Reklamacje
Jeśli okaże się, że zamówiony przez Ciebie produkt ma wady, masz prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
Składając reklamację odeślij do nas produkt wraz z oryginalnym opakowaniem oraz wszystkimi jego akcesoriami na adres:
Zielona Poduszka
Ewa Kulik eQulik,
Krzeczyn 28K,
56-400 Oleśnica
Napisz na kartce i dołącz do paczki lub wyślij mailem na adres: kontakt@zielonapoduszka.pl zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, swoje dane oraz żądanie w związku z wadą towaru. Możesz żądać wymiany lub naprawy.
Jeśli nie będziemy w stanie naprawić ani wymienić możesz żądać obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy.