Najczęściej zadawane pytania

Jak zmierzyć roletę rzymską?

Do zmierzenia okna aby zamówić roletę rzymską potrzebujesz tylko miarkę, kartkę i ołówek. Dokładnie wyjaśniamy to w naszym artykule „Jak zmierzyć roletę rzymską”.

Czy rolety rzymskie można prać?

Tak, oczywiście. Rolety rzymskie można prać. Na co zwrócić uwagę podczas prania rolet, szczegółowo wyjaśniamy w naszym artykule „Jak prać rolety rzymskie”.

Jak zamontować rolety rzymskie

Do montażu naszych rolet rzymskich nie potrzebujesz żadnych narzędzi. Wystarczą ręce, drabina i ewentualnie pomoc drugiego domownika (ale nie jest to konieczne). Dokładnie wyjaśniamy sposób mocowania rolet na naszym artykule „Jak zamontować rolety bez wiercenia”.

Czy można zamówić próbki tkanin i ile kosztują?

Tak, zamów bezpłatne próbki materiałów z których produkujemy nasze wyroby. Możesz zamówić próbki tkanin na rolety lub próbki kolorów materiałów z których robimy dywany, kosze i podkładki.

Próbki wysyłamy bezpłatnie listem zwykłym priorytetowym za pośrednictwem Poczty Polskiej na dowolny adres w kraju. Czas oczekiwania na próbkę trwa do 7 dni.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Zdecydowaną większość produktów w naszym sklepie możesz zwrócić. Wyjątek stanowią produkty realizowane na zamówienie. Na karcie każdego produktu jest zaznaczone czy można go zwrócić.

Na zastanowienie się czy chcesz zwrócić produkt masz aż 30 dni.

Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 3 dni od odebrania przez nas przesyłki.

Dlaczego produkt odbiega kolorystycznie od zdjęcia na stronie sklepu?

Dokładamy najwyższych starań aby zdjęcia jak najdokładniej ukazywały zamawiany produkt. Jednak efekt na zdjęciu zależny jest od wielu czynników, tj. światła w studio (inaczej zdjęcia wyglądają przy świetle dziennym inaczej sztucznym), światła w pomieszczeniu (kolor ścian, mebli również wpływa na odbijanie się koloru) oraz indywidualnych ustawień Twojego monitora.

Dlatego bardzo gorąco zachęcamy do korzystania z darmowych próbek.

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

W każdej chwili możesz sprawdzić informację o postępach zamówienia w zakładce "Moje zamówienia". Ponadto na bieżąco informujemy poprzez wiadomości email o zmianie statusu zamówienia.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl